Funktioner

Ärenden & Avvikelser
Missa inget viktigt

MyScore Cloud har ett kraftfullt verktyg för avvikelser ärenden/reklamationer för hela din organisation. Skräddarsy efter egna önskemål och ge dina medarbetare möjlighet att registrera och följa upp problem och reklamationer, både internt och externt.

Skapa ärenden snabbt och enkelt

Nu är det möjligt att på kontoret eller ute på fältet ta emot exempelvis kundreklamationer och snabbt skapa ett ärende för detta. Både kunden via kundportalen, delegerad personal och chefer får en möjlighet att integrera och följa processen.

Registrera, följ upp och delegera

Registrera, hantera, följ upp och delegera avvikelser på ett professionellt sätt med kodbaserade avvikelsekoder och fritext.

MyScoreApps Cloud ser till att alla berörda får ett mejl under hanteringen tills ärendet/avvikelsen är avslutad.

Vem, var, när, hur?

Följ sedan upp med statistik hur Ni internt hanterat alla ärenden/avvikelser. Denna funktion är till för att följa upp och förbättra Era leveranser och inkludera kunden i Ert arbete.

Hantera både kundreklamationer och interna avvikelser. MyScore Cloud vet vem, när och hur alla ärenden/avvikelser ska hanteras och när kunden ska meddelas.

Tillgängligt överallt

Du kommer åt Avvikelser & Ärenden direkt i MyScore Mobile och i MyScore Desktop

  • Skräddarsy egna avvikelsekoder
  • Händelsestyrda avvikelsekoder
  • Tvingad uppföljning
  • Ta bilder, kommentera
  • Delegera inom organisationen
  • Automatiska protokoll internt och externt
  • Rapporter och statistik

MyScore Ärenden & avvikelser är framtaget och utvecklat tillsammans med ISO konsulter för att följa en god standard för kodbaserade avvikelser/ärenden.

Är du nyfiken på myscore cloud och vill veta mer?

ÄR du intresserat och veta vad vi och MyScore Cloud kan gör för dig och din verksamhet? Fyll nedan formulär så lovar vi att kontakta dig så fort vi bara kan.